Praktijk

Wij hebben er voor gekozen alleen de meest relevante informatie te tonen op onze website, zodat de leesbaarheid op oa mobiele apparaten verbetert.

Filosofie

Er zijn tandartsen die claimen dat tegenwoordig niet alles meer door één tandarts kan worden gedaan.. Het is een verschil van perspectief: tegenwoordig accepteren we geen half werk meer ;) Wij doen in principe alles; dat wil zeggen: het wordt in de praktijk uitgevoerd of je wordt naar een goed aangeschreven specialist of deskundige doorverwezen. Onze tandheelkunde is evidence-based en zoals we onszelf zouden behandelen.: no-nonsense tandheelkunde en met respect voor jouw eigen tandmateriaal. We willen een lange termijn relatie opbouwen met je, ons patiëntenbestand is ons erg trouw... en andersom!

Betalingen

Onze facturen worden verstuurd en geïnd door Netpoint (Dit was eerst Famed). Netpoint biedt de mogelijkheid je (rest)factuur per email te versturen; je kan die wens doorgeven aan de assistente.

Huisregels & privacyreglement

Elke praktijk kent haar huisregels, wij ook. Je kan ze hier inzien:

Huisregels  Privacy reg

Garantie & klachten

Soms gaat iets niet zoals verwacht, of is zelfs een klacht noodzakelijk? Lees meer hier. Enne: klaag liever eerst bij ons; we lossen het graag onderling op! 

Garantie  Klagen

Communicatie tav dossiers en foto’s

Indien je gegevens wilt laten versturen naar ons of je dossier (of een deel daarvan) wilt versturen naar een zorgverlener of naar uzelf, gaat onze voorkeur uit naar beveiligd emailen. Dit kan middels zorgmail (naar een zorgmail inbox of portaal) 

Zorgverleners kunnen deze informatie vinden via:

Informatie voor zorgverleners

Dergelijke verzoeken worden alleen verwerkt indien het verzoek persoonlijk is aangevraagd via het bij ons bekende emailadres! (Ivm jouw privacy) Een alternatief is een mondeling verzoek aan de balie. Neem je legitimatiebewijs mee, dit kan worden gevraagd!