Algemene Vragen en Afspraken
Ik ontvang jullie email niet
Vooral (maar niet alleen) bij hotmail/outlook/live adressen is dit een vervelend probleem. De mail komt waarschijnlijk in je spam/mapje ongewenste email. Lees verder voor de oplossing.
Hoe los je het op?
Outlook/hotmail/live (Kijk voor Gmail onderaan)
Je kan het bij hotmail/outlook/live adressen eenvoudig oplossen: zoek je mapje ongewenste email op, onze mail zit hoogswaarschijnlijk in dit mapje.

Als je de verloren mail aantreft en vervolgens opent zie je dit menu:

Druk op "Het bericht is geen spam".
Je krijgt deze melding:

Laat het vinkje staan en druk op OK.
Als het goed is ontvang je vanaf nu onze emails in je normale emailbox.
Gmail
Meestal gaat mail naar Gmail goed, maar mocht onze mail toch in de ongewenste email/spam terecht komen:

Klik op "Meer" als u het mapje spam niet ziet. Het kan trouwens zijn dat je achtergrond anders oogt, dit is geen probleem.

Klik op het mapje "Spam"
Probeer onze mail te zoeken in deze lijst en indien je deze hebt gevonden: klip op de mail.
Er staat iets vergelijkbaar met:

Druk op de knop: "Melden dat dit geen spam is"
Als het goed is komt de mail nu gewoon aan.