Kosten & Verzekeringen
Hoe onderscheid ik jullie factuur van een nepfactuur?
Is de factuur logisch? Bij twijfel zelf overmaken.
Verwacht je een factuur? Met andere woorden: ben je onlangs bij ons geweest?
Wij sturen de facturen normaal gesproken elke vrijdag door naar de zorgverzekeraar. Zodra wij bericht krijgen over de vergoeding, volgt de restfactuur meestal binnen een week. Ben je op vrijdag behandeld, dan kan de factuur dus vrij snel volgen. Uiterlijk ontvang je deze binnen 2 weken na de behandeling.
Bij deelbehandelingen (bijvoorbeeld bij een kroon) wordt vaak pas na afronding gefactureerd.
Voor bedragen boven de €250 sturen wij altijd vooraf een begroting. Het uiteindelijke bedrag zal dit normaal gesproken niet overschrijden.
Je ontvangt een factuurmail
Per mail krijg je de factuur binnen, dit ziet er waarschijnlijk zo uit:

Als je er op klikt:

Je krijgt hier de mogelijkheid direct via IDEAL te betalen, maar zelf overschrijven kan natuurlijk ook. Twijfel je? Dan is deze optie het veiligste:
tnv Tandarts Hurx BV
NL02ABNA0145179745
Vermeld altijd het factuurnummer!
Indien je betaalt via IDEAL is de begunstigde Pay / NL35RABO0117713678. Dit is een tussenrekening van de partij die IDEAL voor ons verzorgt, betaal facturen nooit direct naar dit nummer.
Als je klikt op Betaal met IDEAL, Bekijk online het factuurdossier of Download factuur word je omgeleid naar factuurinzien.nl Check het webadres in de adresbalk van je browser.